20 Ocak 2014 Pazartesi

DIY Eski Kot Pantolondan Şort Yapımı

Gönderen Unknown zaman: 00:08
Herkese Merhaba,
Bu hafta sonunu evde hasta hasta geçirdim. Yatakta yatarken birden gözüme eski bir kot pantolonum çarptı. Bende bu kotpantolon üzerinde değişiklik yapmaya karar verdim. Ne yapabilirim ne yapabilirim diye düşünürken şort yapmaya karar verdim ve daha önce aldığım zımba görünümlü şeritlerle süslemeye karar verdim. İşte sonuç aşağıdaki gibi... Sizce nasıl olmuş ?

Kotun orjinal hali aşağıdaki gibi yeğenimle boğuşurken ağı biraz yıtılmıştı:)



Pantolonu istediğim boyutta kesim ve arka ceplerini aldğım zımba görünümlü şeritle süsleyerek yapıştırdım. (Çok mu abartı olmuş bilemedim :) )


Arkası çok süslü olmuştu önünde de küçük bir değişikliğe gitmek gerekiyordu bende bozuk para koyma cebinin yarısını şetirle süsledim :)

Sizce yeni şortum nasıl olmuş? Sizinde evde giymediğiniz bu tarz ürünler varsa mutlaka değerlendirin. Şortu bitirdikten sonra ortaya çıkan yeni bir ürünün verdiği zevki anlatamam... Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı bir hafta diliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©